English

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:

استان اصفهان پیشانی صنعت گاو شیری در کشور است

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز پیشانی صنعت گاو شیری در کشور، استان اصفهان است، عنوان کرد: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، در صنعت دام و طیور اجرایی شد و تولیدکنندگان از این آزمون بزرگ سربلند خارج شدند.

استان اصفهان پیشانی صنعت گاو شیری در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین دماوندی نژاد در سفر به استان اصفهان و در نشست تخصصی با فعالان صنعت دامداری استان اظهار کرد: امروز ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها است، اما تولیدکنندگان ما با قدرت پابرجا هستند و به تولید ادامه می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد. امروز امنیت غذایی مهم‌ترین امنیت است و کشور ما در این خصوص بسیار موفق است، امروز صنعت دام و طیور ما نیاز به کارشناس خارجی ندارد و کاملا روی پای خود ایستاده که باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه امروز پیشانی صنعت گاو شیری در کشور، استان اصفهان است، عنوان کرد: طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، در صنعت دام و طیور اجرایی شد و تولیدکنندگان از این آزمون بزرگ سربلند خارج شدند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: هر زمان تولیدکنندگان اصفهانی درخواستی داشته باشند در خدمت آنها هستم، زنجیره ارزش تامین حتما باید پیگیری شود، در بخش طیور اتفاقات خوبی در زنجیره‌ها رخ داد، در زمینه شیر نیز زنجیره‌ها تا حدودی فعال هستند اما در تامین زنجیره‌های گوشت جای کار بسیار زیاد است.

 وی با بیان اینکه اقلیم خوبی برای پرورش دام سبک در استان اصفهان وجود دارد، افزود: علاقمند هستیم فعالان بخش در خصوص اصلاح نژاد دام در استان اصفهان ورود‌ داشته باشند و الگوی کشور باشند، همچنین باید به مدل‌های صادراتی شیر در شرایط کنونی توجه ویژه داشت، صنعت گاو شیری اصفهان پیشران کشور و الگویی برای سایرین است. از تولیدکنندگان بزرگ استان اصفهان این درخواست را دارم که همچنان با انگیزه به تولید بپردازند و کمک کنند تا با همدلی، مشکلات بخش تولید نیز به مرور مرتفع شود.

دماوندی نژاد اضافه کرد: برداشتن موانع سرمایه‌گذاری یک موضوع مهم و ضروری است و باید به آن توجه داشت، موانع تولید باید رفع شود و در این مسیر تلاش می‌کنیم مشکلات کاهش یابد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اصفهان گفت: از تولیدکنندگان این استان تشکر ویژه می‌کنم و از همگی آنها درخواست می‌کنم ‌پیشنهادات خود در راستای بهبود تولید و راهکارهای رفع مشکلات تولیدکنندگان را به دست ما برسانند تا بهره ببریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه