English

معاون عمرانی استانداری خوزستان؛

به سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی شادگان در اولویت کاری است

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: به سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی در شادگان تا پایان سال جاری در اولویت کاری است.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد خانچی روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان شادگان افزود: طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان شادگان نیازمند تسریع در روند اجرایی هستند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه‌های آب و فاضلاب و محرومیت زدایی گفت: این قرارگاه‌ها با تشکیل کمیته‌های تخصصی، اقدامات اولیه برای اجرای طرح‌ها و خدمات‌رسانی بهتر تشکیل شده و ماهیانه موظف به ارایه گزارش به استانداری هستند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با تزریق اعتبار آلایندگی به شهرداری شادگان و دهیاری‌های این شهر، طرح‌های عمرانی متعددی در این شهرستان اجرایی خواهد شد و به طور حتم چهره شهرستان نسبت به گذشته تغییر خواهد کرد.

وی افزود: منابع مالی اختصاص یافته به شادگان از منابع و ردیف‌های ملی، استانی و شهرستانی است و در حال تلاش برای جذب و اختصاص بودجه و تسهیلات سرمایه گذاری برای برطرف کردن مشکلات هستیم.

فرماندار شادگان نیز ضمن اشاره به مشکلات طرح‌های عمرانی بیان کرد: تحرک بسیار خوبی در بحث حوزه عمرانی ایجاد شده و امیدواریم با کمک استانداری مشکلات عمرانی شهرستان که گاه دچار وقفه شده‌اند حل و فصل شود.

خلیل صالح‌زاده با بیان اینکه مجموعه اداری شهرستان اقدامات خوبی برای به ثمر رسیدن طرح‌های عمرانی انجام داده است، افزود: در چند ماه گذشته طرح‌های متعدد عمرانی در حوزه آبرسانی در سطح شهرستان اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به مشکل مخزن تاسیسات آبرسانی بوزی ادامه داد: این مخزن نیاز به اصلاح دارد و با توجه به تعهد سازمان آب و برق استان انتظار می‌رود این طرح در اسرع وقت تکمیل شود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه