English

فرماندار قزوین:

اولویت دامداران باید تامین نیاز روزانه گوشت مصرفی استان باشد

نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات اتاق اصناف با حضور فرماندار قزوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین و اعضای اتحادیه صنف قصابان برگزار شد.

اولویت دامداران باید تامین نیاز روزانه گوشت مصرفی استان باشد

 

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات اتاق اصناف با حضور فرماندار قزوین، مدیرکل تعزیرات حکومتی و اعضای اتحادیه صنف قصابان برگزار شد. 

در این جلسه عباس کاظمی فرماندار قزوین با اشاره به شرایط خطیر کشور و جنگ اقتصادی دشمنان، بر لزوم همراهی و تدبیر اتحادیه ها و صنوف در ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت کنترل قیمت ها تاکید کرده یادآور شد: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز، باید تدابیری اتخاذ شود تا نیاز روزانه استان به دام سبک و سنگین مشخص شود و اولویت نخست دامداران نیز تامین نیاز مصرفی استان باشد. 

تعزیرات حکومتی قزوین

در ادامه علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین به بیان اهمیت هماهنگی میان اتحادیه های صنفی پرداخته بر لزوم تعامل اتحادیه ها به ویژه قصابان و دامداران تاکید کرده گفت: اتحادیه ها وظایف و مسوولیت هایی دارند از جمله اینکه؛ باید بر حسن اجرای مقررات، قوانین و قیمت (بهداشتی، عرضه کالا، خدمات و...) همچنین رعایت سلامت شغلی واحد های مربوطه، نظارت داشته باشند. 

تعزیرات حکومتی قزوین2

در ابتدای جلسه رییس اتحادیه صنف قصابان و رسته های وابسته، ضمن بیان دغدغه ها و مشکلات صنفی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز توضیحاتی ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه