English

سید محسن میرهادی:

تمام مسیرهای ارتباطی شهر قم با وجود بارش برف باز است

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده و آمادگی نیروهای شهرداری برای مدیریت بارش‌های روزی جاری، تمام مسیرهای ارتباطی در این شهر باز و عبور و مرور در آن‌ها جریان دارد.

تمام مسیرهای ارتباطی شهر قم با وجود بارش برف باز است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مبنی بر بارش باران و برف در روز جاری و تداوم آن، شهرداری قم از شب گذشته در سطح مناطق هشت‌گانه با آمادگی کامل به سر می‌برد و انجام اقدام‌های لازم در این زمینه برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و زیرگذرها را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری قم همه آماده است تا در زمان نیاز به‌کارگیری شود، افزود: همچنین در۱۶۰ نقطه از سطح شهر قم بسته‌های شن و ماسه آماده‌شده تا برای جلوگیری از لغزندگی خیابان‌ها مورداستفاده قرار گیرد.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: همچنین در صورت نیاز به استفاده از ماشین‌آلات سنگین برای برف‌روبی، در سطح شهر قم این امکان وجود دارد که با رعایت اصول زیست‌محیطی،‌ اقدام لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای امشب نیز پیش‌بینی‌های لازم برای حضور نیروها و امکانات به‌منظور ارائه خدمات شهری به مردم قم انجام‌شده است و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز برای انجام عملیات در زمان وقوع حوادث احتمالی آمادگی کامل دارد.

میرهادی یادآور شد: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده و آمادگی نیروهای شهرداری برای مدیریت بارش‌های روزی جاری، تمام مسیرهای ارتباطی در این شهر باز و عبور و مرور در آن‌ها جریان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه