English

آغاز مجدد بارش برف و باران از فردا شب در قم

کارشناس هواشناسی قم گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به این استان از فردا، پیش‌بینی می‌شود بارش برف و باران از سه‌شنبه شب آغاز شود و تا چهارشنبه‌ ادامه داشته باشد.

آغاز مجدد بارش برف و باران از فردا شب در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا قاضی کارشناس هواشناسی اعلام کرد: برای امروز آسمان قم ابری است و از اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای فردا نیز آسمان نیمه‌ابری است و از اوایل شب با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با بارش باران و برف خواهد بود.

به گفته وی، روز چهارشنبه آسمان ابری همراه با بارش باران و برف و به‌تدریج با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ سامانه جدید ظهر روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود.

قاضی خاطرنشان کرد: برای پنج‌شنبه وزش باد شدید و جمعه نیز آسمان صاف و آفتابی دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: حداکثر دمای امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب ۴، ۶ و ۳ و حداقل دمای امشب، فردا و پس‌فردا شب نیز به ترتیب ۳ درجه زیر صفر، صفر و سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.qommeteo.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه