English

پیرو مکاتبات و پیگیری‌های متعدد بسطامی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

بخشودگی جرایم وام بانک‌های تحت مدیریت دولت از اول اسفندماه

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشودگی جرایم وام بانک‌های تحت مدیریت دولت از اول اسفندماه در تمام استان‌ها و در تمام شعب اجرا می‌شود.

 بخشودگی جرایم وام بانک‌های تحت مدیریت دولت از اول اسفندماه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی‌اکبر بسطامی رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح با هدف وصول مطالبات غیرجاری و همچنین مساعدت با افرادی که به علت مشکلات اقتصادی امکان بازپرداخت به موقع تسهیلات خود را نداشته‌اند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: این مصوبه، ابلاغیه هیات مدیریت بانک‌هاست، بنابراین بانک‌های دولتی و تحت مدیریت وزارت اقتصاد موظف هستند این کار را انجام دهند و بانک‌ها اعلام کردند این بخشنامه پس از ابلاغ، از اول اسفند در تمام استان‌ها و در تمام شعب اجرا می‌شود و با بانک‌هایی که از اجراء این مصوبه خودداری کنند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته و نشست‌های چندجانبه در سطح ملی و بر اساس توافق با مدیران عامل بانک‌های دولتی و بانک‌های تحت مدیریت وزارت اقتصاد، هر آنچه به عنوان اصل بعلاوه نرخ سود است، باید پرداخت شود؛ اما آن جزء سومی که به عنوان جرایم بانکی در نظر گرفته می‌شود، مشمول بخشودگی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه