English

شهردار رامسر:

میراث فرهنگی باید در ساختار مدیریتی کمک کند

شهردار رامسر گفت: میراث فرهنگی باید در ساختار مدیریتی کمک کند.

میراث فرهنگی باید در ساختار مدیریتی کمک کند

به‌ گزاش خبرگزاری موج مازندران، علی امینی شاد شهردار رامسر در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار داشت: باید شهرها را به صورت منظومه شهری و یکپارچه دید تا در آینده نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور، خصوصاً در اقتصاد، جی تی پی و تولید ناخالص داخلی کشور پر رنگ شود و این شدنی است به شرطی که شهرها به صورت موازی عمل نکنند و یکپارچه باشند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه نمایش ظرفیت‌ و پتانسیل شهرها است و به نوعی آن را به معرض دید می گذارد انشالله این تبادل‌ها به نحو احسن صورت بگیرد و بتوانیم آن را به معنای واقعی به عینیت تبدیل کنیم تا این ظرفیت‌ها را برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان شهرها و روستاهای ایران تبلیغ کنیم.

شهردار رامسر افزود: اعتقاد دارم که بر روی گردشگری استان باید بیشتر کار کرد و سازمان میراث‌فرهنگی یا وزارت میراث‌فرهنگی به‌عنوان متولی امر باید بیشتر در برنامه‌ریزی و ساختار مدیریتی کار کند.

وی عنوان داشت: در محتوی هم اعتقاد دارم که بایستی بیشتر کار کرد، سازمان میراث‌فرهنگی یا وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی امر قاعدتاً باید در برنامه‌ریزی و مدیریت بیشتر کار کند و باید شهرهای گردشگری را به صورت یک منظومه دید.  

امینی شاد بیان داشت: رامسر از سال 1349 به عنوان شهر جهانی در محیط زیست معرفی شده است و طلایه‌دار یکی از شاخص‌های زیست محیطی در دنیا است و انتظار ما این است که نگاه دولت و مجلس برای همه شهرهای گردشگری داشته باشیم چون شهر ما ویترین ایران اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه