English

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

 برگزاری مسابقات فوتسال بسیج ادارات استان ایلام

مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال بسیج بین ادارات استان برگزار می شود.

 برگزاری مسابقات فوتسال بسیج ادارات استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ایوب مظفری اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم از ادارات و نهادهای استان حضور  دارند و در ۴ گروه ۳ تیمی بصورت دوره ای با هم رقابت خواهند نمود.

وی افزود:از هر گروه دو تیم برتر راهی دور دوم این مسابقات خواهند شد و در مرحله ی حذفی با هم به رقابت می پردازند و در نهایت چهار تیم برتر این مسابقات راهی دور پایانی  مسابقات می شوند.

مظفری در خصوص زمان و مکان این مسابقات نیز بیان داشت: این مسابقات در تاریخ ۱۶ تا ۲۴ بهمن از ساعت پنج تا ده و نیم شب  در سالن ۹ دی سپاه آغاز خواهد شد و در هر شب چهار بازی برگزار خواهد شد .

وی جشنواره مسابقات بومی‌محلی دانش‌آموزان دختر بسیجی شهرستان ایلام را از دیگر برنامه های  گرامیداشت دهه مبارک فجر خواند و افزود: این مسابقات با همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه مقاومت ایلام، بسیج‌دانش‌آموزی، تربیت‌بدنی سپاه‌ امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام و بسیج ورزشکاران، در سالن ورزشی شهید غیوری‌زاده  برگزار گردید.

مظفری ادامه داد: در این مسابقات بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز دختر بسیجی از ۷ مدرسه دوره تحصیلی متوسطه دوم  شهرستان ایلام در رشته‌های دارت، دال پلان و طناب‌کشی به رقابت پرداختند.

وی  گفت: مسابقات فوتسال رده سنی زیر ۱۶ سال دانش آموزان، نیز از دیگر برنامه های ورزش بسیج استان در دهه مبارک فجر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه