English

۹ مدرسه خیرساز در خوزستان افتتاح شدند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح ۹ مدرسه در قالب ۳۵ کلاس درس با مشارکت خیران در هشتمین روز از دهه فجر در گتوند و رامهرمز خبر داد.

۹ مدرسه خیرساز در خوزستان افتتاح شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد سعیدی‌پور در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه برکت شهید اکبری گتوند که امروز (۲۰ بهمن‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: مساحت این مدرسه یک هزار و ۶۰۰ مترمربع است و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است. 

وی افزود: در گتوند ۱۳ پروژه مدرسه‌سازی با ۶۶ کلاس درس در دست اجرا است که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا مهرماه سال آینده افتتاح خواهند شد. ۱۲ کلاس دیگر در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است که در برنامه‌ای دیگر افتتاح می‌شوند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: هشت مدرسه دیگر نیز در قالب ۲۹ کلاس درس امروز در رامهرمز به بهره‌برداری رسیدند. این مدارس با مشارکت بنیاد برکت، خانواده نیک‌اندیش مرحوم نجفی و خیر خانم کریمی و نیکوکار میرمحمد صادقی ساخته شده‌اند. 

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام فرهنگی و ارزشی است و مدرسه کانون رشد این ارزش‌ها است و باید این ارزش‌ها را در مدارس نهادینه کنیم. بنیاد برکت همواره همراه این ادار کل در ساخت مدرسه بوده و برای ساخت ۳۰۰ کلاس درس با این اداره‌کل تفاهم‌نامه امضا کرده است. 

وی با بیان اینکه خیران سرمایه این نظام هستند، گفت: دولت و خیران باید نهضت مدرسه‌سازی را حفظ کنند و مردم را از این رفتار حسنه غنی کنند. از تمامی خیران، بسیج و سپاه درخواست کمک داریم تا در امر ارزشمند مدرسه‌سازی به اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه