English

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان خبرداد؛

معرفی جاذبه‌های گردشگری ۲۸ شهرستان استان اصفهان در نمایشگاه تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از معرفی جاذبه‌های گردشگری ۲۸ شهرستان استان اصفهان در نمایشگاه تهران خبر داد.

معرفی جاذبه‌های گردشگری ۲۸ شهرستان استان اصفهان در نمایشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا ایزدی در حاشیه آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران از حضور تمامی شهرستان‌های استان به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف اصفهان خبر داد.

وی گفت: امسال در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، در یک اقدام نوآورانه تلاش کردیم تا تمامی فعالان گردشگری استان را در دو بخش دولتی و خصوصی گرد هم جمع کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال‌های گذشته شهرستان‌های استان اصفهان به‌صورت محدود و پراکنده در سالن‌های مختلف به ارائه فرصت‌های گردشگری خود می‌پرداختند، امسال و در یک اقدام هماهنگ با همکاری استانداری، شهرداری و سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها، تمامی فعالان گردشگری استان ازجمله ۲۸ شهرستان استان، در غرفه عظیم اصفهان با بیش از ۲۰۰۰ مترمربع وسعت گردهم جمع شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: معرفی یکپارچه جذابیت‌های گردشگری و فرهنگی استان در قالب یک مجموعه از یک‌سو و فراهم کردن فرصت مناسب برای معرفی جذابیت‌های فرهنگی و گردشگری استان به بازدیدکنندگان به‌ویژه در نوروز پیش رو یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری منسجم غرفه اصفهان در این نمایشگاه بین‌المللی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه