English

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از آموزشگاه آزاد دانش بنیان سنجش گستر

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با شعار انقلاب اسلامی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دانش بنیان سنجش گستر صنعت سپاهان، آزمایشگاه و مرکز آموزش همکار اداره استاندارد استان اصفهان بازدید کرد.

بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از آموزشگاه آزاد دانش بنیان سنجش گستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،اخوان طبسی در این بازدید بر نقش شرکت های دانش بنیان در آموزش مهارت های نوین و بر مبنای دانش جدید و فناوری های روز تأکید کرد.

وی در خصوص مجموعه دانش بنیان سنجش گستر جهت ایفای نقش در آموزش فنی و حرفه ای و همچنین  لزوم مشارکت سایر شرکت ها ، برتوسعه آموزش مهارت بنیان مطالبی را بیان نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بر نقش خطیر و تاثیرگذار شرکت های دانش بنیان در ارتقای توانمندی کارکنان صنایع و توانمندسازی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان جهت جذب در بازار کار به ویژه جذب در صنایع بزرگ و کلیدی کشوراشاره کرد و آموزش فنی و حرفه ای را کلیدی راهگشا جهت رفع نیاز نیروی انسانی صنایع وافراد و دانش آموختگان جویای شغل دانست.

اخون طبسی با توجه به محل استقرار آموزشگاه سنجش گستر (شهرک علمی و تحقیقاتی) و مجاورت با دانشگاه های استان و نیز تعاملات کاری مجموعه با صنایع بزرگ آینده آموزشگاه فنی و حرفه ای سنجش گستر را روشن عنوان نمود.

گفتنی است، شرکت دانش بنیان سنجش گستر ، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای را بستری مناسب برای آموزش مؤثر و کاربردی مورد نیاز مشاغل و حرفه های صنایع پلیمر، صنایع شیمیایی و محیط زیست و ارتقای سطح توانمندی فعالان و دانش آموختگان این رشته ها یافت و در سال 1401 جهت اخذ مجوز آموزشگاه آزاد اقدام و موفق به اخذ مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دانش بنیان در صنایع پلیمر، شیمیایی و محیط زیست در 9 رشته تخصصی گردید.

به گزارش موج؛ در ادامه زنگنه مدیر داخلی آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سنجش گستر،  به معرفی توانمندی های مجموعه سنجش گستر پرداخت و  به نقش موثر آموزش در توسعه مهارت های فردی و سازمانی و رسالت شرکت جهت آموزش در حوزه صنایع پلیمر و شیمیایی و ارتقای کیفیت و استاندارد سازی محصولات اشاره نمود.

فنی و حرفه ای اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه