English

طی تعطیلات سه روزه گذشته صورت گرفت؛

تردد بیش از ۲۹۴ هزار مسافر و گردشگر در بنادر مسافری و گردشگری هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی تعطیلات روزهای 13 تا 15 بهمن ماه، در مجموع 214 هزار و 198 مسافر از نقاط گردشگری دریایی استان دیدن کردند که از این تعداد بیش از 110 هزار مسافر در مسیرهای سه گانه مرکز استان (بنادر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز و بالعکس) تردد داشتند.

تردد بیش از 294 هزار مسافر و گردشگر در بنادر مسافری و گردشگری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران از جاذبه های دریایی این استان در روزهای تعطیلی 13 تا 15 بهمن ‌ماه اظهار داشت: براساس آمار ثبت شده، میزان تردد در مسیرهای دریایی بنادر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز 110 هزار  و 234 مسافر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به جابجایی 75 هزار  و 525 مسافر از بندر شهید حقانی به جزیره قشم و بالعکس، میزان ترددهای دریایی از قشم به جزیره هرمز و بالعکس را نیز 12هزار و 776 مسافر اعلام کرد.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این بازه زمانی 21هزار و 933 مسافر از طریق بندر شهید حقانی سفرهای دریایی را تجربه کردند.

عباس‌نژاد در خصوص جابجایی مسافران دریایی توسط شناورهای مسافری و لندینگ کرافت نیز گفت: در این مدت سه روزه سه هزار و 175 نفر مسافر از چارک به کیش و 3هزار و 724 نفر از کیش به چارک رفت و آمد کردند. 

وی به تعداد خودروهایی که به وسیله لندینگ کرافت در مسیرهای  بنادر غرب هرمزگان جابجا شده اشاره کرد و گفت: یکهزار و 400 دستگاه خودرو طی این مدت در مسیرهای چارک به کیش و یک‌هزار و 874 مسافر از بندر آفتاب به کیش و بالعکس جابجا شده است . 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان جابجایی گردشگران در مسیر پل و لافت و بلعکس را 79 هزار و 866  نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد مسافر تنها طی سه روز از تاریخ 13 تا 15 بهمن ماه بشکل شبانه روزی جابجا شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه