English

استاندار مازندران:

خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار بگیرند

استاندار مازندران در آیین افتتاح 138 واحد مسکن معلولین استان مازندران، گفت: خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار گیرند و هیچ پروژه ای با اهمیت تر از مسکن معلولین و هیچ کاری پر خیر و برکت تر از مسکن معلولین نیست.

خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در آیین افتتاح 138 واحد مسکن معلولین استان مازندران که به صورت نمادین در روستای شب کلا بخش کلیجانرستاق ساری برگزار شد با عنوان اینکه ایام‌ دهه فجر را که با میلاد مسعود امام علی علیه السلام تقارن پیدا کرد تبریک می گویم که امیدواریم به برکت این ایام معنوی بتوانیم پایه گذار یک حرکت بزرگ در راستای مسکن مددجویان بهزیستی باشیم، اظهار داشت: توجه به اقشار نیازمند که در محور نگاه حضرت امام (ره) قرار داشت باید لحظه به لحظه در برنامه مدیران و مسئولین با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: امروز به لطف و عنایت امامین انقلاب و همت مسئولین توجه ویژه ای به معلولین و طبقات محروم در روستاها و شهرها شده، هر چند وضعیت فعلی رضایت بخش نیست و باید به این نقطه برسیم که حتی یک معلول بدون مسکن نداشته باشیم.

استاندار مازندران افزود: خانواده های فاقد مسکن باید در اولویت اداره کل بهزیستی قرار گیرند و اولویت بعدی بازسازی مسکن خانواده هایی است که مسکن متناسب شأن آنان نیست و اولویت سوم مددجویانی که تحت پوشش بهزیستی هستند و‌ مسکنی ندارند می باشد که بخشی از این اقدام از طریق تسهیلات بلاعوض 150 میلیون تومانی و بخشی دیگر از طریق طرح نهضت ملی مسکن می بایست محقق شود.

حسینی پور تصریح کرد: آنچه که مورد انتظار ماست باید کسی در بخش مسکن معلولین بهزیستی قرار بگیرد که دغدغه داشته باشد و آشنا به این حوزه باشد و با یک برنامه ریزی مشخص می بایست برای حل مشکل مسکن مددجویان بهزیستی براساس یک زمان بندی 3 ساله حل شود.

سید محمود حسینی پور یادآور شد: مسکن معلولین مهم ترین مشکل پیش رو در بهزیستی استان است و به صورت عملیاتی می بایست مسئله مسکن معلولین را حل و فصل نماییم و در دهه فجر سال آینده همه شهرستان های استان می بایست با پروژه های بسیار بالا در حوزه مسکن معلولین مشارکت کنند.

استاندار مازندران تأکید کرد: هیچ پروژه ای با اهمیت تر از مسکن معلولین و هیچ کاری پر خیر و برکت تر از مسکن معلولین نیست و باید مسکن های ارزان قیمت تولید کنیم و در اختیار جوانان قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه