English

شهردارخاکعلی خبر داد:

آذین بندی و فضاسازی خیابان‌ها و میادین سطح شهر خاکعلی توسط مدیریت شهری

شهردارخاکعلی گفت:آذین بندی و فضاسازی خیابان‌ها و میادین سطح شهر خاکعلی توسط مدیریت شهری به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجرانجام شد.

آذین بندی و فضاسازی خیابان‌ها و میادین سطح شهر خاکعلی توسط مدیریت شهری

شهرام اکبری شهردار خاکعلی  در گفتگو با خبرگزاری موج قزوین از عملکرد شهرداری در ایام دهه فجر گفت.

وی ادامه داد: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری خاکعلی اقدام به فضاسازی در سطح شهر، نصب پرچم جمهوری اسلامی و پرچم های الوان در میادین، بلوار اصلی و محورهای ورودی شهر، به همراه آذین بندی و نورپردازی به منظور گرامیداشت این ایام نموده است.

ایشان اضافه کرد:دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

شهردار خاکعلی گفت:در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز شد.

شهرداری خاکعلی2

وی افزود:انقلاب اسلامی ما که ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی قریب یک سده گذشته است و برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند.

اکبری بیان داشت:اینک در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، مهمترین نیاز کشور وحدت ملی است، لذا برای فائق آمدن بر هر کاستی و مشکلات در همه عرصه ها به همبستگی و همدلی نیازمندیم و ایران اسلامی نماد امنیت و اقتدار است و این اقتدار و موقعیت فاخر بر آمده از تداوم راه امام (ره)، لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خون شهداء، وحدت ملی و انسجام اسلامی، قدرت علمی و امنیت کشور است.

شهرداری خاکعلی1

وی ضمن ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب گفت:شهرداری و اعضای شورای شهر خاکعلی فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان به ویژه شهروندان شهر خاکعلی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه های دولت کریمه از درگاه خداوند منان خواستاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه