English

شهردار محمدیه خبرداد:

افتتاح فاز اول محصور نمودن کانال آب مهرگان

شهردار محمدیه گفت: در راستای افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در این ایام شاهد افتتاح فاز اول محصور نمودن کانال آب مهرگان با حضور مدیران استانی خواهیم بود.

افتتاح فاز اول محصور نمودن کانال آب  مهرگان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محمد پیری شهردار محمدیه ضمن تبریک فرارسیدن ایام اله دهه فجر گفت: پیرو مصوبات جلسه ستاد بزرگداشت ایام اله دهه فجر و در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر ضرورت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ، برگزاری شایسته برنامه های این دهه را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی گفت : فضاسازی مناسب میادین و بلوارهای سطح شهر محمدیه و مهرگان با نصب بنرها ، ریسه ها و پرچم های رنگی و جانمایی المان های مناسبتی به دهه فجر جلوه انقلابی و زیبایی خاصی داده است.

وی عنوان کرد:پرسنل شهرداری و سازمان های وابسته  در این ایام در مراسم گلباران مرقد مطهر شهدای گمنام محمدیه و مهرگان حضور یافته و گلزار شهدا را غبارروبی خواهند نمود.

پیری بیان کرد:واحد خدمات شهری در این ایام به طور ویژه نسبت به رفت و روب میادین و معابر اقدام خواهند نمود.

 وی افزود : از برنامه های ویژه این ایام ، دیدار به همراه اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری با خانواده های معظم شهدا و امام جمعه محترم خواهد بود .

شهرداری محمدیه

شهردار محمدیه افزود:در این ایام بنرهای تخفیف ویژه عوارض شهرداری  محمدیه به مناسبت ایام الله دهه فجر برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده که در سطح شهر نصب خواهد گردید.

 پیری خاطر نشان کرد: در راستای افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در این ایام شاهد افتتاح فاز اول محصور نمودن کانال آب مهرگان با حضور مدیران استانی خواهیم بود.

وی در پایان تصریح نمود :امیدواریم با تجربیات به دست آمده شاهد برگزاری پرشور برنامه های دهه فجر در سطح شهر محمدیه و مهرگان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه