English

عباس کمالی:

رتبه دوم کشوری در اجرای نهضت ملی مسکن متعلق به هرمزگان است / ۹۰۰ واحد مسکونیِ نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، با بیان اینکه هرمزگان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن رتبه دوم کشوری را دارد، گفت: همزمان با دهه فجر 900 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح می‌شود.

رتبه دوم کشوری در اجرای نهضت ملی مسکن متعلق به هرمزگان است / 900 واحد مسکونیِ نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: از ابتدای دولت تاکنون تلاش‌های بسیاری در مجموعه راه و شهرسازی صورت گرفته و در دهه فجر امسال 91 پروژه به ارزش ریالی سه هزار و700 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. 

وی گفت: یک سری از پروژه‌ها به دهه فجر نمی‌رسد که تلاش داریم تا پایان سال آن‌ها را به بهره‌ برداری برسانیم که 28 پروژه هستند و ارزش آن‌ها، 365 میلیارد تومان است.

کمالی در ادامه گفت: 4هزارو 900 میلیارد تومان پروژه جدید در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و همچنین تا پایان سال 6 پروژه به ارزش ریالی 88 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی سازی استان هرمزگان به پروژه های حوزه مسکن و ساختمان های عمومی اشاره کرد و گفت: در حوزه مسکن و ساختمان های عمومی بالغ بر 28 میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و از این تعداد 8 پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

کمالی ابراز داشت: 900 واحد مسکونی نهضت مسکن هرمزگان با اعتبار 83 میلیارد تومان تا پایان دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی ابراز داشت: عملیات اجرایی 19 پروژه را به ارزش هزارو 100 میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام خواهد شد و همچنین در بحث تفکیک و قطعه بندی اراضی و طرح ها آماده سازی شده و بزودی واگذاری آن را انجام می دهیم.

کمالی در پایان افزود: املاک تصرفی قبل از سال 1394 که بر روی آن مستحدثاتی انجام شده است قابلیت صدور سند را دارند و در بندرعباس، متقاضیان می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستان‌ها با مراجعه به ادارات و راه وشهرسازی ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه