English

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن طی پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

۱۲ بهمن یادآور رجعت مردی از تبار ابراهیم به آغوش گرم میهن است، مردی که ورود و عروجش بزرگ‌ترین استقبال و مشایعت عالم را رقم زد و نگاه و کلام نافذش پشت دشمنان قسم خورده‌ی ایران و اسلام را به لرزه در آورد، یاد و خاطره این راهبر بزرگ همواره در تاریخ و بر سینه‌های مردم آزاده‌ی جهان به جای خواهد ماند. 

دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرد. 

این ایام پربرکت و فرخنده، فرصتی است بس مغتنم که بدانیم مرهون شهدای گرانقدری هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است و شایسته است با همت همگانی مسیر پیشرفت کشور را هموار و درخت تناور انقلاب را پربارتر کنیم. 

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (حفظکم الله) و همه فجر آفرینان و مردم مومن و انقلابی به ویژه خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار و سربلندی روز افزون کشور عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه