English

رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد؛

اعزام تیم ۳۸ نفره امدادی هلال احمر به مناطق زلزله زده خوی

رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اعزام تیم ۳۸ نفره امدادی هلال احمر برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی خبرداد.

اعزام تیم ۳۸ نفره امدادی هلال احمر به مناطق زلزله زده خوی

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: برای امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی آذربایجان غربی تیم ۳۸ نفره هلال احمر از استان اصفهان با ۸ خودروی عملیاتی اعزام شدند.

وی افزود: کارکنان و تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از شعبه‌های خمینی‌شهر، کاشان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، اردستان، نطنز و بادرود به منظور امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده خوی استان آذربایجان غربی (خوی)، اعزام شدند.

محمدی با اشاره به این خبر و تاکید بر اینکه  آماده باش تیم‌های امدادی استان برای اعزام به خوی و کمک به هم وطنان زلزله زده همچنان در دستور کار است ادامه دارد، گفت: روز یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۰۰۰دستگاه چادر به محل زلزله زدگان در استان آذربایجان غربی ارسال شد و اکنون کامیون‌های اعزامی از استان در منطقه مشغول جابجایی اقلام امدادی هستند.

رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت: روز‌های گذشته نیز هزار و ۳۵۲ دستگاه چادر و ۴ تریلر به مناطق زلزله زده خوی ارسال شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه