English

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه خبر داد؛

قلع و قمع دو تغییر کاربری غیرمجاز در گلوگاه

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه از قلع و قمع دو تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

قلع و قمع دو تغییر کاربری غیرمجاز در گلوگاه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی باباجانی مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه اظهار داشت: برای حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی و اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، یک فقره بنای احداثی غیرمجاز به مساحت 12 مترمربع در روستای همچان هزار جریب و یک فقره دیوارچینی و شمع کوبی غیرمجاز به طول 20 متر در روستای قلعه پایان شهرستان گلوگاه قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: تغییر کاربری، هرگونه اقدامی است که مانع بهره برداری و استمرار کشاورزی اراضی زراعی و باغ ها می شود، اعم از اینکه کاربری کشاورزی زمین از بین برده شده و به جای آن کاربری جدیدی احداث شود و یا اینکه صرفاً اقدام به از بین بردن کاربری کشاورزی انجام و اقدامات جایگزین هنوز به مرحله عمل و بهره برداری نرسیده باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از کشاورزان و باغداران خواست قبل از هرگونه دیوارکشی، فنس کشی و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نسبت به اخذ مجوزهای قانونی از جهاد کشاورزی اقدام کنند.

وی با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان عرصه‌های زراعی، باغی و تغییر کاربری‌، گفت: برای جلوگیری از تغییر کاربری و برخورد جدی با متخلفان، گشت 131 امور اراضی این شهرستان به صورت روزانه به دهگردشی در روستاهای تحت پوشش اقدام می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه