English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

امروز شاهد رقم خوردن ویرانی ظلم و استکبار در جهان هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: امروز شاهد رقم خوردن ویرانی ظلم و استکبار در جهان هستیم که از برکات انقلاب اسلامی است.

امروز شاهد رقم خوردن ویرانی ظلم و استکبار در جهان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در حاشیه در هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در جزیره ابوموسی، در گفت‌وگو با خبرنگار موج اظهارداشت: بسیار خرسندم که در آستانه پدیدار گشتن فجر انقلاب شکوهمند اسلامی در جنوبی ترین نقطه ایران زمین در این بزرگ جشنواره هستیم.

وی افزود: یکی از علت های برگزار شدن این جشنواره بزرگ در جنوبی ترین نقطه ایران اسلامی و در قلب خلیج‌فارس پیام بزرگ این جشنواره به تمام دنیا است که نشان دهنده اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در تمام دنیا است.

جهانگیری ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که در بهمن‌ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و حضرت امام خمینی(ره) و پاسداران مخلص او که از این انقلاب اسلامی حمایت کردند یک‌ریشه تنومند دارد.

وی تشریح کرد: امروز جمهوری اسلامی برای مخلفان‌اش همانند باتلاق شده است، گاهی اوقات دست و پا زدن دشمن در این باتلاق اختیاری نیست و صرفا برای اینکه خود را نجات دهند از دست و پا می‌زنند، چه بسا که با این دست و پا زدن بیشتر غرق می‌شوند امروز شاهد رقم خوردن ویرانی ظلم و استکبار در جهان هستیم که از برکات انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر بخواهیم از برکات انقلاب اسلامی صحبت کنیم باید ساعت ها صحبت کرد، که یکی از این برکات وجود نعمت ولایت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهارداشت: اگر همه نعمت هایی که خداوند به ما داده است چه آنان که از وجودشان با خبر و چه نعمات ناشناخته در یک کفه ترازو و در کفه دیگر ولایت را قرار دهیم، ترازوی ولایت سنگین تر خواهد بود؛ این به دلیل وجود دو نعمت بزرگی چون امامین انقلاب است که امروز ما در خلیج‌فارس جشنواره بززگ شعر را برگزار میکنیم

جهانگیری خاطرنشان کرد: هم اکنون که در آستانه چهل و چهارمین فجر و پیروزی انقلاب اسلامی هستیم با یاری خدا اولین دوره جشنواره شعر فجر با اقتدار و امنیت زیر سایه مقتدر جمهوری اسلامی ایران برگزار میکنیم که حامل پیام اقتدار برای جهانیان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه