English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد؛

بهره‌برداری ۹ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از بهره‌برداری 9 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

بهره‌برداری 9 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری موج قم، یوسف صادقی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال 9 پروژه برق‌رسانی در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی احداث 2 کیلومتر شبکه و نصب 15 پایه فشار متوسط در بلوار امام صادق (ع) با اعتباری بالغ بر  8 میلیارد ریال را از جمله این پروژه‌ها برشمرد و گفت: تعویض 500 اصله پایه فرسوده در مناطق نیروگاه و عمار یاسر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و  تعویض و تبدیل 15کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محدوده منطقه دو شهری با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از بهینه‌سازی شبکه روستایی و اصلاح انشعابات مشترکین در روستاهای خلج آباد، چشمه‌علی، فردو، میم، ونارچ، وشاره،سناوند، جنت‌آباد، لنگرود و اسلام‌آباد با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال خبر داد و گفت: سه دستگاه ترانسفورماتور نیز در پردیسان جهت تامین برق  پروژه‌های زیتون ۷،۸،۹،۱۰ با اعتباری بالغ بر  10میلیارد ریال نصب شده است.

وی احداث 20کیلومتر شبکه فشار متوسط در شهرک صنعتی محمودآباد و احداث 8 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در محدوده  بلوار مدرس، خیابان خیام و سینا، احداث 2.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط در شهرک چاپ و نشر و احداث 4 کیلومتر شبکه فشار متوسط در بلوار شهید خداکرم در محدوده میدان تره‌بار در مجموع با اعتباری بالغ بر 135میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انجام شده و قابل بهره‌برداری در دهه فجر اعلام کرد.

مهندس صادقی در پایان با اشاره به آماری از برخی از اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه یادآور شد: در این مدت بالغ بر ۱۹۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در سطح استان تبدیل و ۶۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۴۱ کیلومتر خطوط فشار ضعیف نیز احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی