English

مدیر کل هواشناسی کردستان:

سامانه پرقدرت بارشی از عصر دوشنبه در کردستان فعال می شود

مدیر کل هواشناسی کردستان گفت: سامانه پرقدرت بارشی از عصر امروز دوشنبه فعالیت خود را در سطح استان آغاز می کند و موجب بارندگی قابل توجهی می شود.

سامانه پرقدرت بارشی از عصر دوشنبه در کردستان فعال می شود

به گزارش خبر گزاری موج کردستان، رحیم صدیقی  اظهار کرد: با توجه به تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی از عصر امروز تا روز پنجشنبه به تناوب شاهد عبور امواجی از سطح استان هستیم.

وی افزود: این امواج بارشی موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، بارش برف و باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها کولاک و امکان ریزش بهمن خواهد شد.

صدیقی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از بعد ازظهر امروز با قدرت بیشتری در استان فعال خواهد شد و بارش‌های قابل توجهی را خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: بیشترین بارش‌ها را ساکنان نیمه غربی، جنوبی و مرکزی استان از قبیل شهرستان‌های سروآباد، مریوان، کامیاران، بانه، سنندج، جنوب شهرستان‌های دهگلان، سقز، قروه و غرب شهرستان دیواندره خواهند داشت.

مدیر کل هواشناسی کردستان تصریح کرد: این سامانه فعال بارشی موجب اختلال در ترددهای بین شهری و روستایی و انسداد معابر خواهد شد لذا به مردم استان توصیه می‌شود در این بازه زمانی از سفرهای غیرضروری، فعالیت‌های کوهنوردی و توقف و تردددر حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی