English

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به پدیده مه گرفتگی در خوزستان

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم وقوع پدیده مه صبحگاهی و شامگاهی از امروز شنبه تا اواسط هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به پدیده مه گرفتگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: وقوع پدیده مه یا مه رقیق شامگاهی و صبحگاهی، کاهش دید افقی از ظهر شنبه تا ظهر دوشنبه در برخی از مناطق خوزستان به ویژه جاده‌ها و مناطق جنوب شرق، جنوب و غرب استان پیش بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش هفته گذشته نیز پدیده مه با شدت و ضعف بر خوزستان حاکم بود و شعاع دید در برخی از نقاط استان از جمله شادگان، مسجدسلیمان، بستان و گتوند به صفر رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواسط هفته با عبور موج های ضعیفی از روی استان، بارش پراکنده همراه با احتمال رعد و برق و تندباد لحظه‌ای به ویژه در ارتفاعات شرقی، شمالی پیش بینی می شود که بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: از روز دوشنبه تا اوایل روز جمعه آینده با ورود و تاثیر موج بارشی فراگیر بر روی خوزستان به تدریج آسمانی ابری همراه با رگبار، رعد و برق و ریزش تگرگ در مناطق مستعد و همراه با وزش باد شدید، و در ارتفاعات بارش برف قابل انتظار است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۱۸ و ایذه با منفی ۰.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداقل دمای اهواز در این مدت ۶.۹ و حداکثر ۱۵.۴ درجه سانتیگراد گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه