English

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خبر داد؛

کاهش ۸ ثانیه زمان رسیدن به محل حوادث در دی ماه سال جاری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از کاهش 8 ثانیه زمان رسیدن به محل حوادث در دی ماه سال جاری در کاشان خبر داد.

کاهش 8 ثانیه زمان رسیدن به محل حوادث در دی ماه سال جاری

مصطفی محتشمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در دی ماه سال جاری آتش نشانان در 48 مورد آتش سوزی و 163 مورد حادثه شرکت داشته اند و اقدامات لازم عملیاتی را در اطفاء حریق و امداد رسانی انجام داده اند.

وی افزود: بیشترین علل آتش سوزی های ماه گذشته انتقال حرارت در عدم جانمایی مناسب مواد قابل اشتعال، روشن نمودن آتش و اتصالی برق بوده است که اماکن تجاری و کسبی، مسکونی و وسایل نقلیه از پر مخاطره ترین محل ها بوده اند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به کاهش 8 ثانیه ای زمان رسیدن به محل حوادث و حرائق که به میزان 4 دقیقه و 7 ثانیه می باشد، خاطر نشان کرد: پرسنل عملیاتی سازمان همچنین در 163 مورد حادثه که عمده ترین آنها شامل باز نمودن درب، آسانسور و تصادفات می باشد به یاری همشهریان عزیز شتافتند.

محتشمیان با اعلام اینکه متاسفانه 7 مورد فوتی در عملیات های این ماه ثبت شده  است، اضافه کرد : آتش نشانان جان 91 نفر از شهروندان را درعملیات ها نجات داده و 40 مصدوم نیز گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اعلام 110 مورد استقرار تیم های احتیاط از حریق و حادثه سازمان در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهر در دیماه اظهار داشت: در این مدت 6882 تماس مردمی با مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی صورت گرفته و 276 تیم عملیاتی به عملیات های سطح شهرستان اعزام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه