English

با حمایت های دادگستری استان قزوین صورت گرفت؛

رفع مشکل و احیاء ۸۱ واحد صنعتی و تولیدی

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به مجموع اقدامات و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان، در سال‌جاری ۴۰ واحد تولیدی رفع مشکل و ۴۱ واحد تولیدی استان نیز احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.

رفع مشکل و احیاء 81 واحد صنعتی و تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین درخصوص اهم فعالیت‌ها و اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و حمایت از تولید داخلی، در ۹ ماه گذشته ۸۲ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استانی برگزار شده، گفت: در این جلسات ۱۲۸ مصوبه برای حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید ابلاغ و مشکلات ۱۰۶ واجد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بازشدن درب هر کارخانه‌ و ایجاد فرصت‌های جدید برای اشتغال درب یک زندان بسته می‌شود، افزود: باید بخشنامه ها و قوانین موجود به نفع تولید کنندگان و فعالان اقتصادی تفسیر شود، زیرا این کمترین کاری است که برای حفظ تولید کشور می ‌توان انجام داد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: مسئولان قضایی استان از ابتدای سال 5۵ بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی را در راستای گره‌گشایی و مانع زدایی از مشکلات آنها انجام داده و در این بازدیدها مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار گرفته و بدون شک این اقدامات در آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

شعبانی اعلام کرد: با توجه به مجموع این اقدامات و با پیگیری‌های صورت گرفته، در سال‌جاری ۴۰ واحد تولیدی رفع مشکل و ۴۱ واحد تولیدی استان قزوین نیز احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.

این مقام قضایی استان در ادامه با بیان اینکه با حل و فصل مسائل و مشکلات این واحدهای صنعتی و تولیدی، زمینه بازگشت به کار ۵۱ نفر فراهم شد، افزود: همچنین زمینه جذب و ایجاد اشتغال برای ۴ هزار و ۲۲۲ نفر در استان نیز فراهم شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌ جاری رفع موانع تولید و گره ‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و برنامه ‌های قوه قضاییه در این حوزه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش‌ها و اقدامات تا حد توان شرایط مساعد تری برای فعالان این حوزه فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه