English

تلاش برای تجهیز بیمارستان جدید علوی آبادان

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به راه‌اندازی تمامی بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان علوی آبادان، از تلاش برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

تلاش برای تجهیز بیمارستان جدید علوی آبادان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید علوی آبادان که صبح امروز (۴ بهمن‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بیمارستان از نظر هزینه ساختمانی به صورت صددرصد توسط بنیاد مستضعفان احداث شده و تکمیل آن نیز بر عهده وزارت بهداشت است بنابراین طبیعی است که تجهیز کامل آن کمی زمان ببرد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان علوی آبادان ۲۴۲ تخت‌خوابی است، افزود: این بیمارستان یکی از مدرن‌ترین و بهترین بیمارستان‌های تازه تاسیس کشور است که به قیمت امروز، بنیاد مستضعفان برای ساخت آن ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده و با تجهیزاتی که وزارت بهداشت به آن وارد می‌کند این عدد بسیار بالاتر خواهد رفت.

فتاح ادامه داد: تمام بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان علوی فعال می‌شوند و شرایط و تسهیلاتی نیز باید برای تثبیت کادر در آن ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه از نظر سازه‌ای تمام استانداردهای مربوط به زلزله، آتش‌نشانی و ایمنی و مباحث عفونی بخش‌ها در بیمارستان علوی آبادان رعایت شده است، گفت: این بیمارستان در تراز بین‌المللی و روز دنیا ساخته شده و بنیاد در ساخت آن در همه مراحل، با وزارت بهداشت هماهنگ بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در بازدید امروز نکاتی مطرح شد و کارهای مورد نیاز مطرح شده را انجام خواهیم داد زیرا معتقدیم مردم آبادان شایسته دریافت چنین خدمات بالایی هستند. سعی می‌کنیم کاری انجام بدهیم که رضایت مردم را در پی داشته باشد و با تجربه آبادان در حوزه پزشکی، این بیمارستان رونق بیشتری خواهد گرفت.

در ادامه علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز گفت: به آقای فتاح تبریک می‌گویم که کمک کردند تا این هدیه مقام معظم رهبری به مردم آبادان و خرمشهر در کمترین فرصت آماده شود.

وی بیان کرد: امیدوارم با قول‌های داده‌شده، دیگر بخش‌های این بیمارستان نیز افتتاح شوند تا یک قدم موثر برای درمان مردم آبادان، خرمشهر و زائرانی که از عراق تشریف می‌آورند، برداشته شود.

سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز گفت: امروز در این بیمارستان کار به صورت آزمایشی آغاز شده است و امیدوار هستیم با اتمام تجهیز، بهره‌برداری کامل آن انجام شود.

وی افزود: با تجهیز کامل و تامین نیروی انسانی بیمارستان علوی آبادان، حدود ۲۵ درصد به ظرفیت تخت‌های شهرستان آبادان افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با انجام آزمون استخدامی ۵۰ نفر برای فعالیت در این مجموعه جذب خواهند شد و در آزمون پایان سال نیز کادر اداری و پرستاری بیمارستان تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پزشکانی که ماه گذشته جذب شدند نیز در بیمارستان علوی آبادان خدمات‌رسانی می‎‌کنند، افزود: وزارت بهداشت نیز این قول را داده که در زمینه تجهیز بیمارستان کمک بیشتری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه