English

مدیرکل انتقال خون استان قزوین:

امسال خوشبختانه با افزایش ۷ درصدی مراجعه برای اهدای خون در قزوین روبرو هستیم

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: امسال خوشبختانه با افزایش ۷ درصدی مراجعه برای اهدای خون در قزوین هستیم و این روند کمک کرده تا به نیازهای بیمارستانها پاسخ منطقی و بموقع دهیم.

امسال خوشبختانه با افزایش ۷ درصدی مراجعه برای اهدای خون در قزوین روبرو هستیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، عباس طالبیان مدیرکل انتقال خون استان قزوین در این باره اظهارداشت: با حضور خیرین در استان در تامین خون مورد نیاز بیماران مشکل خاصی نداریم و قدردان این مشارکت ارزشمند هستیم.

وی بیان کرد: امسال خوشبختانه با افزایش ۷ درصدی مراجعه برای اهدای خون در قزوین هستیم و این روند کمک کرده تا به نیازهای بیمارستانها پاسخ منطقی و بموقع دهیم.

طالبیان تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۴۲ هزار و ۷۸ نفر در استان قزوین برای اهدای خون مراجعه کردند و پس از آزمایش و معاینات لازم تعداد ۳۲ هزار و ۹۵۲ نفر از مراجعان موفق به اهداء خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین یادآورشد: در ۱۰ ماهه سال جاری نیز ۴۵ هزار و ۳۰۵ نفر برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کردند که ۳۳ هزار و ۱۴۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی تصریح کرد:  ۱۸ هزار و ۸۷۰ نفر از اهدا کنندگان خون در سال جاری کسانی هستند که به صورت مستمر خون می دهند که حدود ۵۷ درصد افراد را تشکیل می دهد.

طالبیان با تقدیر از مشارکت بانوان در اهدای خون نیز گفت: امسال بیش از ۲ هزار و ۳۵۶ نفر از اهدا کنندگان خون در استان قزوین را بانوان تشکیل می دادند.

مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به فعالیت پایگاه سیار اهدای خون تصریح کرد: پایگاه سیار برای دریافت خون از کسانی است که امکان حضور در پایگاه های ثابت انتقال خود در شهرهای قزوین و تاکستان را ندارند که تاکنون استقبال خوبی از سوی شهروندان را شهد بودیم.

طالبیان اظهارداشت: از آنجا که هر واحد اهدای خون می تواند جان سه بیمار را نجات دهد بار دیگر از مردم استان درخواست می کنیم با اهدای خون خود برای یاری بیماران نیازمند مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه