English

پیگیری پرداخت مطالبات کارکنان حوزه سلامت خوزستان

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پیگیری مطالبات حوزه سلامت استان خوزستان با هماهنگی استاندار و مدیریت دانشگاه خبر داد.

پیگیری پرداخت مطالبات کارکنان حوزه سلامت خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سید سعید آزنده در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاور اهواز اظهار کرد: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، حدود ۹ ماه اضافه کار عقب بودیم اما هم‌اکنون این میزان به حدود چهار ماه رسیده است و با حقوق ماه جاری، اضافه کار شهریورماه هم پرداخت شد و در تلاش هستیم این فاصله را حداقلی کرده و بتوانیم مطالبات کارکنان را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

وی افزود: در خصوص کارانه و سایر مطالبات نیز در تلاش هستیم بتوانیم در اسرع وقت، مطالبات بحق همکاران ارجمندمان را به‌روزرسانی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مطالبات چند صد میلیاردی دانشگاه از برخی سازمان‌های بیمه‌گر افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاونان، با هماهنگی مدیریت عالی استان و شخص استاندار با جدیت پیگیر مطالبات بر حق کارکنان، پزشکان و پرستاران پرتلاش هستند.

آزنده به اولین جلسه ستاد کرونا استان به ریاست استاندار خوزستان اشاره کرد و گفت: طی این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاون درمان با اشاره به احتمال آغاز پیک جدید کرونا، مطالبات فراوان همکاران بهداشت و درمان و بدهی میلیاردی یکی از سازمان‌های بیمه‌گر، از استاندار تقاضای پیگیری جدی موضوع را مطالبه کردند که با قول مساعد استاندار، این امر در دستور کار قرار گرفت.

بنا بر اعلام وب دا خوزستان، وی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت دانشگاه، به روز رسانی مطالبات همکاران است که در تلاشیم با همکاری وزارت بهداشت و مدیریت عالی استان، به این مهم برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه