English

مجید سلحشور:

سپاه مهم‌ترین عامل سرکوب تروریسم و نابودی داعش در منطقه/اروپا اثبات کرده اراده مستقلی ندارد

رئیس شورای تامین میناب با اشاره به اینکه اروپا اثبات کرده که اراده مستقلی ندارد گفت: سپاه بازوی قدرتمند ملت‌های ستم‌دیده و مهم‌ترین عامل سرکوب تروریسم و نابودی داعش در منطقه بود.

سپاه مهم‌ترین عامل سرکوب تروریسم و نابودی داعش در منطقه/اروپا اثبات کرده اراده مستقلی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، درپی اقدام اتحادیه اروپا در تصویب نام سپاه مقتدر افتخارآفرین در فهرست گروه‌های تروریستی، مجید سلحشور رئیس شورای تامین میناب با سرهنگ حسین درویشی فرمانده سپاه ناحیه میناب و تعدادی از پاسداران دیدار و گفتگو کرد.

سلحشور در این دیدار اقدامات سپاه در تمام حوزه ها به ویژه حوزه محرومیت‌زدایی را قابل تقدیردانست و گفت: هرجا که نیاز به حضور این عزیزان احساس شد از فرماندهی محترم تا سایر نیروهای تحت امر جهادی در سیل، زلزله و غیره ایستادند و خدمات بی‌منت به مردم عزیز در سراسر کشور ارائه کردند.

وی سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت میکند.

رئیس شورای تامین میناب نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام با اهمیت خواند و گفت: سپاه و بسیج درکنار مردم و مسئولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در عرصه‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهادارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی، که از حضرت امام خمینی (ره) به یادگار مانده است.

سلحشور افزود: سپاه بازوی قدرتمند ملت‌های ستم‌دیده و مهم‌ترین عامل سرکوب تروریسم و نابودی داعش در منطقه بود که جا دارد در اینجا از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی یادکنیم، او پاسدار و سپاهی بود دشمن از حاج قاسم‌ها می‌ترسد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در پایان گفت: اروپا اثبات کرده که اراده مستقلی ندارد و دنباله روی صهیونیست‌هاست و اقدام اخیراتحادیه اروپا بیشتر یک حرکت سیاسی ناشی از خشم است که هم غیرمستقل بودن اروپا را نشان می‌دهد، از وجود نهاد مقدس سپاه ترس دارند و این اقدام نشان از موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف و نگرانی آن‌ها از تأثیر تفکر جهادی سپاه و اثرگذاری اقدامات راهبردی این نهاد مردمی در مقابله با شرارت‌های پنهان و آشکار استکبار جهانی دانست.

سرهنگ حسین درویشی فرمانده سپاه ناحیه میناب نیز در ادامه این نشست گفت: سپاه و بسیج هرجایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و از هیچ کمکی برای مردمان عزیز در سراسر کشور و از همه اقوام دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: سپاه تنها بعد نظامی ندارد بلکه سپاه نهاد مردمی است و تا پای جان در کنار مردم هستیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه