English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفتگو با موج خبر داد؛

اعمال قانون ۱۶ هزار خودروی دودزا طی دو ماه گذشته در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال قانون نزدیک به 16 هزار دستگاه خودروی دودزای شخصی و عمومی طی دو ماه گذشته خبر داد.

اعمال قانون 16 هزار خودروی دودزا طی دو ماه گذشته در اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: طی دو ماه گذشته 13 هزار و 122 دستگاه خودروی دودزای شخصی و 2 هزار و 872 دستگاه خودروی عمومی شامل کامیون، اتوبوس،تاکسی و خودروهای سرویس شرکت ها و ادارات مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

وی بیان کرد: پلیس راهور به عنوان یکی از اعضای کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا موظف شده تا از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی جلوگیری و متخلفان را اعمال قانون کند.

این مقام انتظامی استان افزود: پلاک تمامی خودروهای دودزا فک و به آنها پلاک تعمیری داده می شود و رانندگان این خودروها به تعمیرگاه اعزام و پس از اینکه نسبت به رفع عیب و نقص خودروی خود اقدام کردند می توانند به مرکز کارشناسی پلیس راهور واقع در خیابان "هزار جریبت" مراجعه و پس از تایید نهایی پلاک اصلی خود را دریافت کنند.

سرهنگ محمدی یکی از اقدامات دیگر پلیس راهور استان را برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی عنوان کرد و گفت: در این خصوص نیز در این مدت 69 هزار و 835 مورد اعمال قانون صورت گرفته است.

 

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: براساس مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا قرار شده تا خارج شدن هوا از وضعیت اضطرار طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه اقدامات قانونی با ادارات و شرکت هایی که سرویس ناوگان حمل و نقل آنها دودزا هستند صورت گرفته گفت: در این خصوص با تمام ادارات و شرکت ها مکاتبه و تذکرات لازم به آنها داده شده و در جلسات کمیته شرایط اضرار آلودگی هوا نیز این نکته را به آنان گوشزد کردیم.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: با این حال پلیس بر سر امنیت و سلامت مردم با هیچ دستگاه، ارگان و نهادی تعارف ندارد و هر خودرویی که دودزا باشد هم اعمال قانون و هم فک پلاک شده و به تعمیرگاه اعزام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه