English

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

همه خدمات بنیاد شهید به صورت هوشمند و الکترونیکی است

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بنیاد شهید به صورت هوشمند و الکترونیکی فراهم شده است.

همه خدمات بنیاد شهید به صورت هوشمند و الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان در بیت امام جمعه اهواز افزود:در این راستا همه منابع ستادی سازمان حسب سازمان بین استان ها تقسیم می شود ونحوه توزیع آن برعهده مدیرانی استانی بنیاد شهید و امورایثارگران است.

وی درعین حال گفت: در سفر ۲ روزه به خوزستان ، یک میز خدمت امروز(پنجشنبه)با حضورمدیران ارشد سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در اهواز تشکیل شده تا از نزدیک مشکلات جامعه ایثارگران استان احصاء شود تا اقدام‌های لازم صورت گیرد.

 

همه خدمات بنیاد شهید به صورت هوشمند و الکترونیکی است

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بنیاد شهید به صورت هوشمند و الکترونیکی فراهم شده است.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: هیج خدماتی نیست که زیرساخت الکترونیکی آن فراهم نباشد ولی با این حال به علت نداشتن اطلاعات لازم و اصرار بر مراجعه حضوری به بنیاد شهید تنها ۳۳ دصد مراجعان ، خدمات خود را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند.

 

افزایش ۱۰۰درصد اعتبارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال با توجه و عنایت خاص دولت ، اعتبارات این سازمان برای خدمت رسانی بیشتر به جامعه ایثارگران ۱۰۰درصد افزایش یافت.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: در لایحه بودجه سال آینده اعتبارات سازمان بنیاد شهید ۵۰درصد افزایش یافته است که امیداریم نمایندگان مجلس همراهی لازم را برای تقویت بنیاد شهید داشته باشند.

وی اشتغال و تامین مسکن جامعه ایثارگران را مهمترین دغدغه های سازمان بنیاد شهید بیان کرد و افزود:در بخش مسکن تنها پرداخت چهارمیلیارد ریالی در حال انجام است ولی وام های خود اشتغالی در قالب وام ۱.۵میلیارد و سه میلیاردی نیز قابل پرداخت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دراین دیدار اشتغال را مهمترین مطالبات جامعه ایثارگران خوزستان بیان کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را یکی از وظایف دینی توصیف کرد و در ادامه خواستار همراهی و تعامل همه دستگاههای اجرایی و اداری برای اشتغال ایثارگران شد.

به‌ گزارش خبرگزاری موج، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بعدازظهرچهارشنبه وارد خوزستان شد وضمن شرکت در مراسم غبارروبی گلزا شهدا و حرم حضرت علی ابن مهزیار اهوازی(ع) در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری خوزستان شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه