English

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی تخصیص آب به واحدهای تولید کشاورزی

​سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از ضرورت ساماندهی تخصیص آب به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای افزایش بهره وری خبر داد.

ضرورت ساماندهی تخصیص آب به واحدهای تولید کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد حسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در کارگروه تخصیص آب کشاورزی سازمان که با حضور معاونین و مدیران برگزارشد، گفت : باید  ضرورت ساماندهی تخصیص آب به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای افزایش بهره وری را در نظر گرفت.

 وی گفت:کمبود منابع آبی در استان قزوین بدیهی بوده و باید موضوع تخصیص آب به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

ایشان ادامه داد:بیشتر متقاضیان بخش تولید کشاورزی برای احداث و تداوم تولید به تخصیص آب نیاز دارند که باید در این حوزه طرح‌های دارای اولویت شناسایی و در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام داشت:هرگونه صدور مجوز طرح‌های تولیدی باید در شرایطی صورت پذیرد که متقاضی در خصوص زمین و آب مطمئنه تعیین تکلیف کرده باشد.

 عطایی گفت:برخی از واحدهای تولیدی که قبلا از تخصیص آب برخوردار شدند، اکنون فعالیتی ندارند و یا به فعالیت غیرکشاورزی مبادرت می‌کنند که باید تعداد آن‌ها جمع بندی شود و در مورد آن تصمیم گیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه