English

ابطال مجوز فعالیت چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری‌ در خوزستان

سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان از ابطال مجوز فعالیت چهار شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری‌ متخلف در استان خبر داد.

ابطال مجوز فعالیت چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری‌ در خوزستان

به‌ گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جمال عامری‌نسب اظهار کرد: به استناد رای کمیته فنی نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان، مجوز بند (ب) چهار شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل عدم برطرف کردن نواقص و کاستی‌های اعلام شده در زمان تعلیق، ابطال شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان ادامه داد: بر این اساس، مجوز فعالیت بند (ب) شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری "آفاق‌زمزم اهواز" به مدیرعاملی سیدعبدالمحسن موسوی‌نیاز در شهرستان اهواز، "خاطرات ماندگار سفر ‌پرهام" به مدیرعاملی منصوره محسنی در ماهشهر و "آترین‌ سیر جنوب" به مدیرعاملی علی شادمهر در اندیمشک و نیز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری "سماگشت مهر" به مدیریت آمنه ترکاشوندی در اهواز به استناد آیین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و به دلیل‌ رعایت‌ نکردن قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها و خط مشی‌های ابلاغی ابطال شد.

او گفت: دفاتر و شرکت‌هایی که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال شده است به استناد قانون حق اجرا و برگزاری گشت، دریافت روادید و هر گونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

عامری‌نسب افزود: این دفاتر و شرکت‌ها باید ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تحویل اصل آخرین پروانه‌ بهره‌برداری بند(ب) و جمع‌آوری آثار و علایم فعالیت اقدام لازم را ترتیب دهند و همچنین در اسرع وقت نسبت به آزادسازی تضمین حسن انجام کار شرکت/دفتر پس از گذشت شش ماه از تاریخ صدور حکم ابطال اقدام کنند.

وی گفت: هم‌استانی‌ها و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز مراتب را به معاونت گردشگری این اداره‌ کل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه