English

در شب گذشته انجام گرفت؛

حضور شبانه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی در جمع راهداران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی نیمه شب گذشته ضمن بازدید از مرکز مدیریت راههای این اداره کل به اتفاق مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از راهدارخانه های شهرستان شازند بازدید و همراه با راهداران در جریان عملیات برفروبی قرار گرفتند.

حضور شبانه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی در جمع راهداران

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، نوربخش عسکری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، در پی بارش برف در محورهای مواصلاتی استان با حضور در مرکز مدیریت راههای این اداره کل از نزدیک در جریان مدیریت هوشمند عملیات راهداری زمستانه قرار گرفت و از زحمات تلاشگران این عرصه در جلوگیری از انسداد و برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اهمیت راههای استان و تلاش برای نگهداری از آن و حرکت به سوی توسعه زیرساخت‌های لازم با بهره گیری از فناوری های نوین گفت: در افق پیش روی استان و در مسیر دستیابی به تعالی اهداف و توسعه پایدار، لازم است قدم های بلندی برای رساندن بخش های زیرساختی به حد مطلوب برداشته شود که توسعه زیرساخت های راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله آنهاست.

عسکری پس از بازدید از مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به اتفاق مهرداد جهانی مدیرکل این اداره کل از محور «اراک-توره-بروجرد» و راهدارخانه‌های موجود در این محور بازدید کرد.

همچنین وی با حضور در جمع راهداران از نزدیک در جریان عملیات برفروبی و تلاش برای باز نگه داشتن راه‌ها قرار گرفت و از تلاش راهداران تقدیر و تشکر کرد.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز در این دیدار به تمهیدات اندیشیده شده برای اجرای طرح راهداری زمستانی اشاره کرد و گفت: ۳۸۰ نفر راننده و راهدار با استفاده از ۲۲۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب ۵۴ اکیپ راهداری امسال آماده خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای هستند تا مسافرین بسلامت از محورهای مواصلاتی عبور کنند.

وی افزود: کلیه ماشین آلات راهداری مجهز به سیستم راداری GPS هستند فلذا موقعیت تک تک ماشین آلات توسط کارشناسان مستقر در مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل رصد و پایش می‌شوند تا در فواصل زمانی مناسب عملیات برفروبی را بطور شایسته به انجام برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه