English

تملک ۴۰ باب ملک در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ بلوار عماریاسر قم با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریالی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: در سال جاری با تلاش‌های انجام‌شده، تاکنون 40 باب ملک با اعتباری بالغ‌بر 1800 میلیارد ریال در مسیر اجرای پروژه فاز 5 عماریاسر تملک شده است.

تملک ۴۰ باب ملک در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ بلوار عماریاسر قم با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد رمضانی با اشاره به اجرای پروژه مهم فاز ۵ عماریاسر در منطقه هفت شهر قم اظهار داشت: این پروژه با قدمت بعد از سال‌ها بلاتکلیفی، از سه سال پیش با همت مدیریت شهری آغاز شده و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه شاهد توسعه هسته مرکزی شهر قم باشیم.

وی با بیان اینکه تملک املاک در مسیر اجرای این پروژه از مهم‌ترین اقدامات و یکی از سخت‌ترین مراحل است، ابراز کرد: در سال جاری با تلاش‌های انجام‌شده، تاکنون ۴۰ باب ملک با اعتباری بالغ‌بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر تملک شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: اهتمام مدیریت شهری در خصوص اجرای این طرح با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان در ماه‌های گذشته، باعث شد تا مالکین املاک در طرح نیز همکاری مناسبی داشته باشند و با روش‌های مختلف نقدی و غیر نقدی با شهرداری توافق کردند.

وی با تأکید بر اینکه قسمت ورودی مسیر از خیابان معلم کاملاً بازگشایی‌شده است تصریح کرد: ادامه تونل غدیر به این قسمت در حال اجرا بوده و مابقی مسیر نیز همزمان با تملکات در دست اقدامات عمرانی است.

رمضانی خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای تملکات این طرح نسبت به تملک ۴۰۰باب ملک در مسیر اقدام شده است که از سال ۱۳۹۶به بعد با جدیت بیشتری و سرعت بالاتری این پروژه به سمت اجرایی شدن پیش رفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه