English

وقوع ۲ فقره تصادف در خوزستان ۲ کشته و ۹ مصدوم بر جا گذاشت

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۲ فقره حادثه رانندگی در اهواز و اندیمشک در روز یکشنبه ۲ کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت.

وقوع ۲ فقره تصادف در خوزستان ۲ کشته و ۹ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عارف شرهانی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد امربوز در اندیمشک ۲ نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه رانندگی نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال حادثه دیدگان به محل حادثه اعزام شدند.

شرهانی اظهار داشت: در حادثه ای دیگر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با عابر پیاده در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در اهواز منجر به مصدوم شدن هفت نفر شد که شامل سه نفر مرد، ۲ نفر زن و ۲ کودک گزارش شده است.

وی ادامه داد: ۲ دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

پلیس راه خوزستان به رانندگان توصیه کرده است با توجه به لغزندگی و مه آلود بودن جاده های این استان و کاهش دید افقی ناشی از مه غلیظ با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه