English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در اصفهان / آغاز ساعت کاری ادارات از ۹ صبح

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا یکشنبه ۲۵ دی در استان اصفهان خبر داد.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در اصفهان / آغاز ساعت کاری ادارات از ۹ صبح

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز دستگاه‌های اجرایی  وبانک ها فردا یکشنبه ۲۵ دی از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی استان نیز تعطیل است.‌

وی ادامه داد: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردیده است.

شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خواهند نمود.

شیشه فروش با ابراز قدردانی از همکاری‌های مردم و دستگاه‌های اجرایی استان در صرفه جویی در مصرف گاز طی روزهای گذشته، تصریح کرد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند تمهیدات لازم را به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام به کار گیرند و نظارت‌های مستمر و برخورد با افراد و مجموعه‌های پرمصرف همچنان در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه