English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران مطرح کرد؛

احتمال قطع گاز در ۴ شهرستان مازندران

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: چهار شهرستان استان در وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف قطع گاز این مناطق دور از انتظار نیست.

احتمال قطع گاز در 4 شهرستان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه شاهد اُفت ورود فشار گاز به استان هستیم، اظهار داشت: متأسفانه فشار ورودی گاز استان از هزار پوند به 140 پوند رسیده است، یعنی هشت تا 9 برابر کاهش فشار ورودی گاز را در استان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به برودت هوا مصرف متوسط گاز خانگی استان از 33 تا 35 میلیون متر مکعب به 40 میلیون متر مکعب رسید، و این خطر اُفت و قطعی گاز خانگی را چندین برابر بیشتر کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، بابل و آمل بیشتر در  وضعیت بحرانی گاز قرار دارند و در صورت تداوم افزایش مصرف در استان احتمال قطع گاز  دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای جلوگیری قطع احتمال گاز مشترکان خانگی در سه روز آینده گاز مصرفی جایگاه‌های سی ان جی بخش ادارات و واحد‌های سورتینگ قطع شده است.

مایلی رستمی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از افت فشار گاز و قطع آن به ویژه در مناطق دور دست کوهپایه‌ای و سردسیر، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی با تأکید بر لزوم تنظیم وسایل گرمایشی در دمای مناسب از مشترکان خواسته شد، از گرم کردن محیط‌های بلااستفاده پرهیز و دمای منزل را بین 18 تا 22 درجه حفظ کنند تا بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی با جریانی ایمن و پایدار، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه