English

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور:

پشتکار و اراده زنان در هر زمینه‌ای می‌تواند فرصت‌های جدید ایجاد کند

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تبریک روز زن به بانوان هنرمندان صنایع‌دستی، گفت: پشتکار و اراده زنان در هر زمینه‌ای می‌تواند فرصت‌های جدید ایجاد کند.

پشتکار و اراده زنان در هر زمینه‌ای می‌تواند فرصت‌های جدید ایجاد کند

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور در بازدید از کارگاه هنرمندان صنایع‌دستی مستقر در اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران و دیدار با بانوان هنرمند، اظهار داشت: هنرمندان صنایع‌دستی در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف از توانایی بالایی برخوردار هستند و باید برای پیشرفت و فعالیت آنها تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد.

وی از حضور و فعالیت بانوان مازندرانی در حوزه صنایع‌دستی به عنوان یکی از ظرفیت‌های قابل توجه در جهت توسعه این صنعت یاد کرد و ادامه داد: پشتکار و اراده زنان در هر زمینه‌ای می‌تواند فرصت‌های جدید ایجاد کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه  پایه‌گذار بسیاری از صنایع‌دستی در طول تاریخ زنان بوده‌اند؛ یادآور شد: حضور زنان صنعت‌گر هنرهای دستی نشان می‌دهد که هنوز هم زنان در این حوزه نقش پررنگی دارند و باید به صورت ویژه به آنان توجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه