English

رئیس پیشین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان:

امیدواریم سنت جوان‌گرایی همچنان ادامه پیدا کند

رئیس پیشین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: امیدواریم سنت جوان‌گرایی که یکی از عوامل موفقیت جهاد دانشگاهی در کشور است، همچنان ادامه پیدا کند.

امیدواریم سنت جوان‌گرایی همچنان ادامه پیدا کند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، دکتر سیدعلیرضا علوی در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (۲۰ دی‌ماه) در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: وعده‌ای در سال ۹۵ در مراسم تودیع و معارفه داشتم و قرار بود روی سه اصل خداباوری، برنامه‌محوری و عدالت‌خواهی کار کنیم. اگر موفقیتی در جهاد محقق شده است، ما کاره‌ای نیستیم زیرا اگر اراده خدا در آن نباشد هرچه تلاش کنیم نتیجه نخواهد داد. تلاش کردیم در این سال‌ها غره نشویم.

وی افزود: در بحث برنامه‌محوری تلاش کردیم که از روز اول بدانیم قرار است چه کنیم و کجا  ایستاده‌ایم. در این سال‌ها تلاش شد از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده شود. ۱۰ معاونت در مجموعه سازمان جهاد دانشگاهی وجود دارد و در این شش سال ۱۱ نفر برای اولین بار در جمع معاونان قرار گرفتند که سابقه معاونت نداشتند. تلاش شد به جوانان فرصت داده شود تا توانایی خود را نشان دهند و برای اولین بار نیز ۲۱ کارشناس، مدیر شدند.

علوی گفت: امیدواریم سنت جوان‌گرایی که یکی از عوامل موفقیت جهاد دانشگاهی در کشور است، همچنان ادامه پیدا کند. قطعا جهاد دانشگاهی با وجود ظرفیت نیروی انسانی و حمایت مدیران، دانشگاه‌ها و دفتر مرکزی، روزهای خوبی پیش رو خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه