English

طرح های پرشماری در مدیریت درمان استان کرمانشاه در پروسه اجرا هستند

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در نشست مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با نمایندگان امور استانهای وزارت کار بر وجود طرح های پرشماری در مدیریت درمان استان کرمانشاه که در پروسه اجرا هستند، تاکید کرد.

طرح های پرشماری در مدیریت درمان استان کرمانشاه در پروسه اجرا هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در نشست با خانم ها جعفری و عزتی نمایندگان امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با هدف بررسی عملکرد مدیران در زمینه شاخصهای مورد نظر شورای هماهنگی این وزارتخانه در استان کرمانشاه به این استان سفر کردند از اجرا یا در دست اجرا بودن طرحهای پرشمار در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد.

حجتی پور با اشاره به اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در زمینه عملکردی در سالهای 1400 و 1398 رتبه نخست مدیریت های درمان کشور را به خود اختصاص داد خاطرنشان کرد: این مدیریت با تلاش شبانه روزی همه همکاران در جشنواره استانی شهید رجایی در سال 1398 هم رتبه برتر را کسب کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: کار توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه بعنوان بزرگترین اورژانس مجموعه درمانی تامین اجتماعی کشور که از سال گذشته آغاز شده در حال حاضر حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود این اورژانس با سه هزار و دویست متر مساحت تا پایان سال 1402 به بهره برداری برسد.

وی افزود: به تازگی طرح ال، دی، آر باغ بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه با هشت اتاق بسیار مجهز و در فضایی به مساحت 720 متر به بهره برداری رسید که این زایشگاه یکی از مدرن ترین و مجهزترین زایشگاههای موجود در کشور است.

اجرای طرح هتلینگ در بیمارستانهای حضرت معصومه (س) و شهدا، بازسازی آشپزخانه و در دست بازسازی بودن رختشور خانه های این بیمارستانها، بازسازی بخش تصویربرداری بیمارستان شهدا، در دست ساخت بودن انبار دارویی جدید و استاندارد بیمارستان حضرت معصومه (س) از دیگر طرحهای اجرا شده و در دست اجرای مدیریت درمان تامین اجتماعی بود که دکتر حجتی پور به آنها اشاره کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: با هدف گسترش اجرای عدالت در حوزه درمان و بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر مردم استان در شهرستانهای مختلف، علاوه بر درمانگاههای موجود در اسلام آبادغرب و بیستون، درمانگاههای تامین اجتماعی در شهرستانهای سنقر و کلیایی، پاوه و جوانرود هم راه اندازی شده و بزودی هم درمانگاه سرپل ذهاب هم مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دکتر حجتی پور افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ماههای آینده نیز درمانگاههای شهرستانهای کنگاور، هرسین و صحنه هم راه اندازی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت درمانگاه جدید و مجزای بیمارستان حضرت معصومه (س) هم در دستور کار قرار دارد. دکتر حجتی پور همچنین میزان ضریب اشغال تخت در مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را 75 درصد اعلام کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در ادامه گزارشی از روند اجرای برنامه های مربوط به شورای هماهنگی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه