English

رییس کل دادگستری استان قزوین:

مسئولان در خصوص بهبود تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز باید چاره اندیشی کنند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مسئولان در خصوص بهبود تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز باید چاره اندیشی کنند.

 مسئولان در خصوص بهبود تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز باید چاره اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین به همراه امام جمعه، رییس دادگستری و دادستان، فرماندار و برخی مدیران شهر الوند از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی البرز بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید گفت: وضعیت و زیرساخت های نگهداری فاضلاب در این تصفیه خانه به صورت سنتی است و می تواند مخاطراتی را برای محیط ایجاد کند و از حیث زیست محیطی نیز موجب نارضایتی برای اهالی شده است.

وی افزود: استفاده از محصول نهایی این تصفیه خانه در اراضی کشاورزی منطقه نیز جای بحث و بررسی دارد و باید میزان آلایندگی آن توسط کارشناسان تایید گردد، تا خدایی ناکرده سلامت عمومی جامعه را به خطر نیندازد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: بهبود وضعیت این تصفیه خانه نیازمند سرمایه گذاری و تصمیمات کلان استانی است و باید مسئولان مربوطه در این خصوص چاره اندیشی کنند و می بایست از تجربه و نحوه عملکرد سایر استان ها در این خصوص نیز استفاده کرد و قطعاً دستگاه قضایی نیز در این خصوص پیگیری ها و حمایت های لازم را خواهد داشت.

گفتنی است در این سفر یکروزه؛ رییس کل دادگستری استان قزوین با حضور در دفتر امام جمعه شهر الوند با حجت الاسلام والمسلمین مهدوی دیدار و گفتگو کرد و همچنین از دادگستری و دادسرای شهرستان البرز بازدید و با همکاران قضایی و اداری دیدار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه