English

مدیرکل سازمان فنی حرفه ای کشور خبر داد؛

ارائه طرح کار در محیط واقعی به عنوان یک طرح موفق ایرانی به دیگر کشورها

مدیرکل سازمان فنی حرفه ای کشور گفت: طرح کار در محیط واقعی به عنوان یک طرح موفق ایرانی به دیگر کشورها ارائه خواهد شد.

ارائه  طرح کار در محیط واقعی به عنوان یک طرح موفق  ایرانی به دیگر کشورها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، غلامحسین حسینی نیا با ورود به مرکز فنی حرفه ای شهرستان خمینی شهر ازیک تصمیم ملی با عنوان آموزش طرح دوگانه خبرداد و بیان داشت: این تجربه را به عنوان یک طرح ایرانی که می تواند فواید بسیاری برای کشورهای دیگر داشته باشد موثر خواند.

وی با بیان این مطلب که شهرستان خمینی‌شهر از بیشترین واحد های صنفی با تعداد بیش از 19 هزار واحد برخوردار است افزود: شهرستان خمینی شهر به عنوان محل پایلوت  طرح ملی  آموزش دوگانه و کار در محیط واقعی انتخاب شد.

حسینی نیا توسعه مهارت آموزی و آموزشهای مهارتی در سنین کودکی را لازم برشمرد و تشریح کرد: در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش همکاری‌هایی در قالب تورهای آموزشی برای دانش آموزان و بازدید از مراکز فنی حرفه ای و طرح تابستانه مهارت صورت گرفته است.

مدیر کل سازمان فنی حرفه ای از طرح ایران مهارت خبرداد و گفت: روز گذشته در سازمان آموزش‌های استثنایی طرحهایی برای جامعه بهزیستی  برنامه ریزی شد.

این مقام مسئول در خصوص تسهیلات برای افرادی که در فنی حرفه ای آموزش می بینند، اعلام کرد: طبق تبصره 18، تسهیلاتی با نرخ ده درصد برای افراد مورد نظر پیش بینی شد که مربیان آموزشی فنی حرفه ای و افراد آموزش دیده در این مراکز، می توانند به ارائه آموزش و تجهیز کارگاه های خود پرداخته و همچنین با هماهنگی‌های لازم با صندوق کارآفرینی امید و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارتخانه هماهنگی‌های لازم برای افرادی که در مراکز فنی حرفه ای آموزش می بینند و موفق به اخذ مدرک می شوند برای دریافت تسهیلات  در اولویت باشند.

فنی و حرفه ای 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه