English

مدیر حوادث استان اصفهان در گفتگو با موج خبر داد؛

گازگرفتگی ۱۱ نفر طی یک روز در استان اصفهان

مدیر حوادث استان اصفهان از امدادرسانی 5 واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به مصدومان دچار مسمومیت مونوکسید کربن طی ماموریت های یک روزدر اصفهان خبر داد.

گازگرفتگی 11 نفر طی یک روز در استان اصفهان

فرهاد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: ساعت 9 و 36 دقیقه روز جمعه 16 دی ماه یک مورد مسمومیت با مونوکسید کربن در منطقه جلال آباد شهرستان نجف آباد به اتاق فرمان 115 گزارش شد که بلافاصله واحد امدادی فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک خانم، 3 کودک و یک آقا که بر اثر استنشاق گاز CO دچار مسمومیت شده بودند، توسط تکنسین های اورژانس در دو واحد امدادی به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) نجف آباد منتقل شدند .

مدیر حوادث استان اصفهان تصریح کرد: در ساعت 11 و 14 دقیقه همان روز 3 خانم هم که به دلیل استفاده از ذغال در فضای بسته برای تولید گرما در روستای تیمیارت از توابع زیار دچار گازگرفتگی شده بودند، ضمن تماس با 115 از خدمات فوریت های پزشکی این مرکز بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 19 و 14 دقیقه نیز در تماسی با اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد که 3 نفر شامل یک خانم، 2 دختر بچه در شهرستان بویین و میاندشت دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شده اند.

حیدری  علت این حادثه را انتشار مونوکسیدکربن به دلیل اشکال در آبگرمکن دانست و گفت: مصدومان با تلاش پرسنل اورژانس 115 پس از انجام اقدامات فوری به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیر حوادث استان اصفهان به مردم  هشدار داد و گفت: از مردم عزیز درخواست داریم ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و بررسی اتصالات، از باز بودن مسیر دودکش ها اطمینان حاصل کنند و از سوزاندن ذغال برای تولید گرما جدا خودداری کنند و درصورت بروز حادثه با شماره 115 تماس گرفته و از اورژانس درخواست کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه