English

امام جمعه سنندج؛

پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف اصلی مدیران است

امام جمعه سنندج گفت: انتظار می رود که مدیران و مسئولان به مطالبات مردمی پاسخگو باشند و این مهم را وظیفه اصلی خود بدانند.

پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف اصلی مدیران است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: متأسفانه در ایام هفته شاهد مراجعه تعدادی از شهروندان به دفتر امام جمعه در خصوص نارضایتی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و پاسخگو نبودن تعدادی از مدیران هستیم.

وی افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان باید بدانند که خداوند متعال رسالت خدمت به مردم را بر دوش آنها گذاشته است و باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم از وظایف اصلی مدیران است و انتظار داریم مدیران به بهترین نحو به دغدغه‌های مردمی بپردازند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته بر رعایت الگوی مصرف گاز، برق و آب توسط شهروندان تأکید کرد و گفت: اسراف و زیاده روی در آموزه‌های اسلامی جایگاهی ندارد و ناشکری نسبت به نعمت‌های الهی قلمداد می‌شود.

وی همچنین به گرانی قیمت خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: شایسته نیست که چندین خانواده با همدیگر هم نتوانند یک خودرو خریداری کنند.

امام جمعه سنندج بر کنترل گرانی اقلام مصرفی مردم و تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: انتظار داریم مدیران و تصمیم گیران جامعه برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش بیشتری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه