English

مهدی دوستی مطرح کرد؛

ساماندهی رودخانه‌های فصلی یکی اولویت‌های مهم استان است

استاندار هرمزگان در سفر به میناب از طرح ساماندهی رودخانه‌های فصلی این شهرستان بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای این طرح های مهم قرار گرفت.

ساماندهی رودخانه‌های فصلی یکی اولویت‌های مهم استان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از از اجرای پروژه‌های ساماندهی رودخانه‌ های فصلی میناب، ساماندهی رودخانه‌های فصلی را یکی از اولویت‌های مهم استان برشمرد و گفت: در طرح ساماندهی رودخانه‌های فصلی به دنبال لایروبی و سپس ایجاد دیوار حفاظتی برای افزایش امنیت روستاها هستیم.

وی افزود: برای اجرای طرح ها تاکنون منابع و اعتبارت مناسبی جذب شده و در هفته پیش‌رو هم بخش قابل توجهی از اعتبارات مورد نیاز به استان تزریق می‌شود که سبب سرعت بخشی به این پروژه‌ها خواهد شد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با تقدیر از تلاش‌های نماینده شرق هرمزگان در مجلس برای ارتقای سطح خدمات به مردم گفت: با رایزنی انجام شده با وزارت نیرو بخش اصلی اعتبارات مورد نیاز طرح ساماندهی رودخانه‌های فصلی به زودی پرداخت می‌شود.

دوستی روزگذشته در سفر یک روزه به شهرستان میناب از پروژه ساماندهی رودخانه‌های فصلی روستاهای چاه اسماعیل، گوربند، نوبند و کولغ کاشی بازدید کرد

گفتنی است، اعتبار مورد نیاز برای طرح ساماندهی رودخانه چاه اسماعیل هشت میلیارد تومان و ساماندهی رودخانه گوربند 17 میلیارد تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه