English

فرمانده انتظامی استان قزوین:

شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است

سردار ابراهیمی گفت: گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، یک مکتب است و نباید به شهید سلیمانی به چشم یک فرد نگاه کنیم. مکتب شهید سلیمانی شعبه ای از مکتب امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) است و مهم ترین شاخص مکتب شهید سلیمانی تدبیر و شجاعت است.

شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین، در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام خمینی(ره) شهر دانسفهان، به مهم ترین شاخص های مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، یک مکتب است و نباید به شهید سلیمانی به چشم یک فرد نگاه کنیم. مکتب شهید سلیمانی شعبه ای از مکتب امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) است و مهم ترین شاخص مکتب شهید سلیمانی تدبیر و شجاعت است، تدبیر شهید سلیمانی؛ تشکیل بسیج مردمی در سوریه و عراق، تدبیر شجاعانه و آگاهانه بود و شجاعت او نیز این بود که با سفر به روسیه و دیدار با پوتین برای مجاب کردن روسیه برای مبارزه با تروریسم در سوریه بود.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از شاخص های بارز مکتب شهید سلیمانی، دشمن شناسی است. سردار سلیمانی با درک درست از طرح ها و توطئه های دشمن و فهم صحیح مجریان اصلی فتنه عراق و سوریه و در بحث دشمن شناسی در مقابل استکبار جهانی ایستاد. علت دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با سردار سلیمانی، برگرفته از دشمن شناسی و دشمن ستیزی آن شهید بزرگوار بود.

سردار ابراهیمی، شهید سلیمانی را نخ تسبیح جبهه مقاومت اسلامی دانست و گفت: شهید سلیمانی معمار شکست های راهبردی آمریکا در منطقه بود و آمریکایی شکست طرح های خود در منطقه را از چشم شهید سلیمانی می دیدند. جبهه استکبار جهانی به ویژه آمریکا فکر می کرد با حذف سردار سلیمانی، محور مقاومت از هم کسیختگی پیدا می کند و از بین می رود، ولی امروز محور مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بالنده تر شده است و شهید سلیمانی نخ تسبیح جبهه مقاومت اسلامی بود که توانست همه نیروهای محور مقاومت را در یکجا جمع کند و در مقابل دشمن بایستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین، در پایان سخنان خود، به طرح های شکست خورده آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: طرح خاورمیانه بزرگ، معامله قرن و تسلط گروه های تکفیری و تندرو از جمله داعش بر کشورهای منطقه از جمله طرح های شکست خورده آمریکا در منطقه بود و باعث و بانی شکست تمام این طرح نیز شهید سلیمانی بود که با بومی کردن مقاومت و مسائل امنیتی و دفاعی توانست همه گروه ها و نیروهای مقاومت را با بومی سازی مقاومت در مقابل دشمن مجهز کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه