English

رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز

همزمان با سومین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از سردیس سردار دل‌ها در ساختمان مرکزی (سردار شهید سلیمانی) شهرداری شیراز رونمایی شد.

رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، همزمان با سومین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از سردیس سردار دل‌ها در ساختمان مرکزی (سردار شهید سلیمانی) شهرداری شیراز رونمایی شد. 

 شهردار شیراز در آیین رونمایی از این سردیس با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه شهدا عزیز هستند، اما شهید سلیمانی ویژگی خاصی داشت که همگان این تفاوت را در مراسم تشییع این شهید سرفراز مشاهده کردند.

محمدحسن اسدی با اشاره به حضور باشکوه مردم از سراسر کشور در شهر کرمان همزمان با سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام برای بیعت با سردار شهید مقاومت گفت: امروز این سؤال مطرح می شود که سردار شهید سپهبد سلیمانی دارای چه ویژگی بود که در دل همه جا داشت و می توان گفت این شهید بزرگوار اهل خط و جناح نبود.

به گفته او؛ شهید سلیمانی در سن ۶۳ سالگی بیش از ۴۰ سال در خدمت انقلاب و سپاه بود، اما همچون یک پیاده نظام، سرباز، بسیجی و پاسدار در مرزهایی که هزاران کیلومتر با کشور فاصله داشت، می‌جنگید. 

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارم آبان‌ماه در حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: در این حادثه که به دست گروه تروریستی داعش ملعون اتفاق افتاد، ۱۳نفر از زائران احمدی به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند که در میان آنها ۳ دانش‌آموز نیز بودند.

اسدی افزود: این در حالی‌ست که شهید سلیمانی به دلیل آرمان‌گرایی و ارادتی که به مردم و اسلام داشت، بخش قابل توجهی از زندگی خود را در خارج از مرزهای کشور در کشورهایی همچون سوریه و عراق برای مبارزه با این گروه تروریستی گذراند و در نهایت در روز ۱۳ دی ماه ۹۸ در خاک عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

ا‌و ابراز امیدواری کرد: امروز ما به‌عنوان خادمین مردم شهر شیراز بتوانیم عشق و علاقه‌ای که سردار شهید سلیمانی به مردم داشت را در خدمت‌رسانی به شهروندان شیراز به منصه ظهور برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه