English

پس از ۴ سال وقفه؛

گردهمایی صنعت‌گران معدن، راهسازی و سیمان در اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات معدنی و راهسازی، سیمان، خدمات و صنایع وابسته پس از چهار سال وقفه در اصفهان برگزار می‌گردد.

گردهمایی صنعت‌گران معدن، راهسازی و سیمان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، دوازدهمین نمایشگاه ماشین آلات معدنی و راهسازی و سیمان از تاریخ 18 تا 21 دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و با حضور 75 مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کرمان، البرز، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، خوزستان، سمنان و کردستان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در متراژ 14 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد و شش نماینده از کشورهای آلمان، ایتالیا، سوئد، ژاپن، کره جنوبی و چین نیز در این رویداد تخصصی و نمایشگاهی با رویکرد معرفی آخرین محصولات و کالاهای تولید شد و همچنین خدمات ارایه شده به سایر صنعت‌گران حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه کارخانه‌های تولید سیمان، تجهیز گنندگان زنجیره تامین سیمان، فرآورده‌های نسوز، تجهیزات انتقال مواد، نمایندگان ماشین آلات معدنی و راهسازی، تامین کنندگان قطعات یدکی ماشین آلات معدنی و راهسازی، معادن سنگ آهن، گندله و کنسانتره، معادن ذغال سنگ، شرکت‌های حفاری و اکتشافی، ماشین آلات حفاری اکتشافی، تولید کنندگان پلی یورتان و تجهیزات آزمایشگاهی حضور دارند.

از برندهای مطرح حاضر در این رویداد نمایشگاهی می‌توان از شرکت تیراژه ماشین، پیشتاز صنعت پارسیان، آترا کوماتسو، سامان قطعه، معادن زغال سنگ کرمان، معدنی و صنعتی صبانور و آلومینای ایران، سیمان اردستان، ایران ذوب و متالورژی مصمم اصفهان نام برد.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست کمیسیون معادن اتاق بازرگان، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی و در راستای افزایش بهره‌وری و اتقاء کیفی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش موج؛ دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات معدنی و راهسازی، سیمان، خدمات و صنایع وابسته از تاریخ 18 تا 21 دی‌ماه و ساعت بازدید 10 تا 18 واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان کارشناسان، صنعت‌گران، متخصصان، صاحبان واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف ماشین‌الان معدنی، راهسازی و سیمان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی