English

فرماندار لنجان تاکید کرد:

ضرورت اجرای سیاستگذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه

فرماندار لنجان گفت: مهمترین وظیفه شورای اطلاع‌رسانی سیاست‌گذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه است تا مانع فریب و دستکاری افکار عمومی توسط رسانه‌های استکباری شوند.

ضرورت اجرای سیاستگذاری اقناعی به شیوه‌های نوین در جامعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی در جلسه شورای اطلاع رسانی لنجان اظهار داشت: غفلت ما  در جهاد تبیین و حضور کمرنگ در فضای رسانه عامل برتری رسانه‌های معاند شده است و باید خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها و همچنین رسیدگی به مسائل و گره‌گشایی از مشکلات توسط نهادها برای مردم بازگو شود.

وی به هم‌افزایی دستگاه‌ها و همپوشانی در کیفی برگزار کردن مناسبت‌ها خبرداد و افزود: کاستی ها و کمبودهای ارائه خدمات در بعضی بخشها با مشارکت مردمی و دعوت کردن ازآنها برای حل مسئله و ارائه پیشنهادات برای رفع کاستی ها به افکار عمومی اطلاع‌رسانی صحیح انجام شود.

فرماندار لنجان تصریح کرد: برای جلوگیری از دستکاری افکار عمومی برای تبیین خدمات نظام اسلامی باید حتی در محافل خانوادگی، دانشجویی و محیط های کاری و شغلی وقت بگذاریم.

وی بزرگترین خیانت را ایجاد یاس و ناامیدی در کشور وخیانت به شهدا، خیانت به دانشمندانی که در قطع وابستگی به استکبار جهانی شبانه روز تلاش می‌کنند دانست و گفت: ناامید کردن مردم  خیانت به مدافعان امنیت داخلی، خیانت به مرزداران کشور و خیانت به سرمایه های انسانی ملی است که در سطح بین‌المللی مدافع منافع ملی و بدنبال تغییر به نفع مردم هستند.

محمدی فشارکی تصریح کرد: یکی از راه های مبارزه با پیام‌های جانبدارانه و منفی معاندین و ضد انقلاب نشان دادن خدمات واقعی و ارائه تسهیلات به مردم و افکار عمومی، توسط مدیران رسانه و سیاست گذاران اطلاع رسانی است.

وی اضافه کرد: بیشترین اعتراضات و نارضایتی ها و هجمه‌ها را به دستگاه‌ها و نهادهایی شاهدیم که بیشترین خدمات‌رسانی به مردم را دارند.

فرماندار لنجان گفت: شورای اطلاع‎‌رسانی با بازیابی سرمایه اجتماعی و با خبررسانی به موقع و تنویر افکار عمومی، توانایی آن را دارد که در جذب سرمایه و سرمایه گذار برای بهره برداری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، استان و کشور نقش موثری ایفا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه